Czy jest sens coś zmieniać w AGR z dużym przebiegiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • coral73
    Classic
    • 2008
    • 1

    Czy jest sens coś zmieniać w AGR z dużym przebiegiem

    Zamieszczone przez Doba
    pierwsze lata nie ma z nimi problemu
    no ale ile przejezdzasz na zimowkach, ja mx 3 sezony...

    Zamieszczone przez Doba
    wg nas
    tzn?

    Zamieszczone przez kodyzak
    stare, ale momentami jare:
    wiesz, ja to forum znam na pamiec a z takich dyskusji niewiele wynika, no moze troche
    dlatego głosujemy na te konkretne modele a nie na inne
    niepotrzebnie też wrzuciłem ug7 bo spodziewalem sie, ze bedzie sporo glosów na nie i na razie wszystko na to wskazuje...

    [ Dodano: Sob 11 Sie, 07 02:51 ]
    wiec je wypieprzam z ankiety
  • motomaniac
    Classic
    • 2007
    • 5

    #2
    Czy jest sens coś zmieniać w AGR z dużym przebiegiem

    Witam. Czy jest sens cokolwiek zmieniac przy przebiegu 390kkm :?: Myslalem zeby podniesc moc chociaz o jakies 10% bo troche mi jej brakuje. walnac wirusik czy lepiej kupic silnik i tam sie bawic w jakiekolwiek zmiany?

    Komentarz


    • #3
      moje zdanie takie :
      zrobić wiruska i po sprawie, jak sie skonczy silnik zrobi sie remont i naprzód

      Komentarz


      • #4
        a jakie znaczenie ma przebieg jesli wszystko na czas bylo wymieniane i uzupelniane ?
        jesli dobrze utrzymywane/prowadzone auto to nie powinno byc zadnej roznicy.

        Ja mam przeszlo 200k ( z czego 40k na silniku) juz nakulane a auto chodzi jak nigdy :P

        Komentarz

        • Adrian
          Rider
          S_OCP Member
          • 2005
          • 662
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          motomaniac, kolega Sigma_74, ma racje. Zresztą robiąc wirusa w MT oddział Katowice zostanie samochodzik sprawdzony czy można podnieść w nim moc, chodzi oczywiście o stan techniczny. Jeśli nie będzie można to zostaniesz o tym poinformowany.
          PerfectService by DGW
          Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
          Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
          Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+

          Komentarz

          • mad_mark
            Rider
            S_OCP Member
            • 2007
            • 413

            #6
            a czy jest jakis MT oddzial bydgoszcz ?

            Komentarz


            • #7
              masz w Poznaniu pseudo MT

              Komentarz

              • mad_mark
                Rider
                S_OCP Member
                • 2007
                • 413

                #8
                w poznaniu rzadko bywam niestety. pozatym slowo 'pseudo' zle mi sie kojarzy no offence.

                Komentarz

                • Tymon
                  RS
                  • 2004
                  • 2970

                  #9
                  Zamieszczone przez lec
                  a jakie znaczenie ma przebieg jesli wszystko na czas bylo wymieniane i uzupelniane ?
                  występuje takie zjawisko jak np zmęczenie materiału, więc coś co ma 300tyś a coś co ma 40 tyś to może być w gorszym stanie.
                  Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                  Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                  BMW serii 3... Radość z jazdy.

                  Komentarz

                  • Masmo
                    L&K
                    • 2005
                    • 1145

                    #10
                    Re: Czy jest sens coś zmieniać w AGR z dużym przebiegiem

                    Zamieszczone przez motomaniac
                    .... Czy jest sens cokolwiek zmieniac przy przebiegu 390kkm :?: .....
                    Zacznij od pożądnego sprawdznia stanu silnika:
                    1. Czy pali olej
                    2. Jaki jest spręż (ciśnienie)
                    3. Stan głowicy, rozżądu, popychaczy
                    Jeśli silnik był ekspoatowany delikatnie i jest w dobrym stanie to czemu by nie zrobić laitowego programu i wymienić wtryskiwacze na ASV (które i tak pewnie wymagają wymiany). Wkońcu na tych samych tłokach, korbowodach itp koledzy wyciskają 170-190KM wiec te 12X KM nie powinno zabić silnika nawet z takim przebiegiem.

                    [ Dodano: Czw 26 Kwi, 07 16:23 ]
                    Zamieszczone przez Tymon
                    Zamieszczone przez lec
                    a jakie znaczenie ma przebieg jesli wszystko na czas bylo wymieniane i uzupelniane ?
                    występuje takie zjawisko jak np zmęczenie materiału, więc coś co ma 300tyś a coś co ma 40 tyś to może być w gorszym stanie.
                    To jest napewno racja. Trzeba wziąść pod uwagę też sposób ekspoatacji. Jeśli ktoś nie wykorzystuje mocy to napewno mniej daje w kość korbowodom, tłokom itp.
                    Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Tymon
                      Zamieszczone przez lec
                      a jakie znaczenie ma przebieg jesli wszystko na czas bylo wymieniane i uzupelniane ?
                      występuje takie zjawisko jak np zmęczenie materiału, więc coś co ma 300tyś a coś co ma 40 tyś to może być w gorszym stanie.
                      zgadza sie , ale nie zakladalbym ze w AGR ktory ma duuuzy zapas wytrzymalosciowy materialu, nie chipowany, po 300 tys peknie np blok silnika. Oczywiscie nalezy to uwzglednic, ala jak juz wczesnie pisano dobry tuner i tak zawsze sprawdza bryke przed wirusowaniem niezaleznie czy to nowe czy auto z duzym przebiegiem. Wiec kolega nie ma sie czego obawiac.

                      Komentarz

                      • motomaniac
                        Classic
                        • 2007
                        • 5

                        #12
                        dobra chłopaki, podziekowal. Dzieki za konkretne odpowiedzi. samochod oleju narazie nie bierze, popychacze wymieniane byly nie tak dawno. Udam się do MT w Katowicach, bo mam blisko i sie okaze :diabelski_usmiech

                        Komentarz

                        • neck99
                          L&K
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 1326

                          #13
                          motomaniac, jak najbardziej do MT katowice ! bez obaw ..
                          OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                          SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                          Komentarz

                          • szkoda
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 22543

                            #14
                            Zamieszczone przez lec
                            Oczywiscie nalezy to uwzglednic, ala jak juz wczesnie pisano dobry tuner i tak zawsze sprawdza bryke przed wirusowaniem niezaleznie czy to nowe czy auto z duzym przebiegiem.
                            warto natomiast sobie uzmysłowic, że przytakim przebiegu może sie wysrać praktycznie wszystko i to na serii IMHO.
                            stan "bieżący" oczywiscie da sie sprawdzić ale wspominanego zmeczenia materiału żaden tuner nie jest w stanie wykryć.
                            chodzi mi tylko o to, żeby motomaniac, za chwile nie miał do nas wszystkich pretensji, oczywiscie decyzja nalezy tylko i wylacznie do niego, ale jak bylo wielokrotnie mowione tuning nie jest dla grzecznych dziewczynek
                            nawet IMHO lajt :roll:
                            saport techniczny baj DGW
                            była BKD+DSG '05 120kkm
                            była BXE '08 190kkm
                            no i nie ma :-)

                            Komentarz

                            • Masmo
                              L&K
                              • 2005
                              • 1145

                              #15
                              Zamieszczone przez szkoda
                              ......chodzi mi tylko o to, żeby motomaniac, za chwile nie miał do nas wszystkich pretensji, oczywiscie decyzja nalezy tylko i wylacznie do niego, ale jak bylo wielokrotnie mowione tuning nie jest dla grzecznych dziewczynek
                              nawet IMHO lajt :roll:
                              Jasne. Przed wejściem na część forum pt "tuning" powino być ostrzeżenie:
                              "Wszelkie naśladownictwo może prowadzić to poważnych uszkodzeń Waszych pięknych maszyn i robicie to na własną odpowiedzialność" :wink: :szeroki_usmiech .
                              A serio:
                              Tak jak napisałeś każde auto może umrzeć śmiercią nagłą a zmęczenie materiału związne z przebiegiem taką ewentualność zwiększa, tuning też oczywiście zwiększa takie ryzyko, ale radość z jazdy jest chyba warta podjęcia takiego ryzyka. Dla silników VAG jak pokazują liczne przykłady nie jest to ryzyko takie duże.
                              Coś chyba za dużo razy użyłem wyrazu "ryzyko". Dostałbym dwójkę (a teraz to raczej jedynkę). :szeroki_usmiech .
                              Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                              Komentarz

                              • Krzych
                                Rider
                                • 2005
                                • 671

                                #16
                                Przebieg spory, ale z drugiej strony cyferki na liczniku nie do końca odzwierciedlają faktycznego stanu silnika.
                                Wszystko zależy kto siedział za sterami i jak dbał o niego.

                                Większość aut, które pochodzą z "prywatnego importu" mają nieźle skręcone liczniki niekiedy grubo ponad 200tyś. a po stanie zewnętrznym całego auta i silnika wcale tego nie poznać. Auta które stoją oferowane na giełdach i komisach zazwyczaj mają "ustawowy" jak na nasz kraj przebieg 120- 160tyś. km bez wzgledu na to czy auto ma 5, 10 czy 15 lat :wink: wielu nabywców nieświadomych faktycznego przebiegu decyduje się na chiptuning.
                                Zapraszam, sprawdzimy, ocenimy i zadecyduje się czy robić modyfikacje.
                                DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                                www.chiptuning.katowice.pl
                                DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                                Komentarz

                                • Tymon
                                  RS
                                  • 2004
                                  • 2970

                                  #17
                                  motomaniac, jedź do Aliagtora, on prawde Ci powie.
                                  Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                                  Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                                  BMW serii 3... Radość z jazdy.

                                  Komentarz

                                  • motomaniac
                                    Classic
                                    • 2007
                                    • 5

                                    #18
                                    Krzych Spokojnie autem jezdzil ojciec, przebieg jest prawdziwy bo mamy samochod od nowości z salonu. Ojciec nabil w swoim zyciu juz pare dobrych milionów kilometrów także wiem jak jeździ i mimo wszystko nie zuzywa sie przy nim tak bardzo(sprzeglo wymieniane przy 300kkm) Wymieniane bylo na czas także nie powinno byc tak źle.

                                    Komentarz

                                    • szkoda
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2005
                                      • 22543

                                      #19
                                      Zamieszczone przez motomaniac
                                      Krzych Spokojnie autem jezdzil ojciec, przebieg jest prawdziwy bo mamy samochod od nowości z salonu. Ojciec nabil w swoim zyciu juz pare dobrych milionów kilometrów także wiem jak jeździ i mimo wszystko nie zuzywa sie przy nim tak bardzo(sprzeglo wymieniane przy 300kkm) Wymieniane bylo na czas także nie powinno byc tak źle.
                                      aaa, to zmienia postac rzeczy
                                      saport techniczny baj DGW
                                      była BKD+DSG '05 120kkm
                                      była BXE '08 190kkm
                                      no i nie ma :-)

                                      Komentarz

                                      • Krzych
                                        Rider
                                        • 2005
                                        • 671

                                        #20
                                        Dlatego napisałem, że ważne jest kto siedział za steremi :wink:
                                        DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                                        www.chiptuning.katowice.pl
                                        DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                                        Komentarz

                                        • Techno200
                                          Elegance
                                          S_OCP Member
                                          • 2005
                                          • 782
                                          • Tesla

                                          #21
                                          Tak czy siak 400k km to nie 100k czy 200k . To jest dosyc sporo nawet jak na tdi i trzeba byc przygotowanym na to ze cos sie moze nie milego wydarzyc. Trzeba miec tego swiadomosc. Ryzyko napewno jest wieksze niz przy siliniku z mniejszym przebiegiem.
                                          Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5

                                          Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy

                                          Komentarz

                                          • Mierzej
                                            Drive
                                            • 2007
                                            • 82

                                            #22
                                            dodam moze kilka zdan od siebie...bylem kilka dnitemu na hamowni ze swoim AGR (350kkm). Na pytanie o sadze jakie zostaly na podlodze przy przegazowce uslyszalem odpowiedz, ze wlasciciela AGR z przebiegiem 100kkm na hamowni zostawil jeszcze wiecej... Jezdzilem tym AGRem (125km i 280Nm). Samochod znacznie szybszy od serii, szczegolnie czuc jest to podczas pokonywania wznisien kiedy serii zaczyna brakowac juz momentu a ta z 3ma osobami bujala sie dosyc znacznie. Jak dla mnie 260-270Nm i 120KM w zupelnosci wystarcza. Sekunda w ta czy ta strone dla mnie juz nie ma znaczenia. Wszystkie zmiany tylko poprzez zmiane oprogramowania. Pozdrawiam.
                                            Pozdrawiam

                                            Komentarz

                                            Pracuję...